Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hinagiku | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina M. adresElbląg/Gdańsk zarejestrowany18.02.2007 @15:17:32 ostatnio na stronie15.07.2012 @17:06:48

SSS - Studentka Stara Stażem na jakże zacnej historii sztuki ;P

................................................................................................
http://www.artishi.digart.pl - zapraszam do galerii
http://www.voytasv5.digart.pl - tego zgreda też polecam :P







kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze654 posty na forum9

komputer / sprzęt
dwie ręce i oczy na minusie - reszta dość zmienna xD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Artishi    04.12.2007 @14:41:48
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~jjxenon    01.12.2007 @18:19:35
OOO , więc Kasia Zdecydowała się pokazać tajemniczą Bombę i tajemniczy list , więc chyba nie mam się czego wstydzić . Bomba była ładnie zapakowana i wyglądała jak mała kawa . Skoro Pokazała też list to znaczy że się nie Wstydzi mojej pisaniny ^^ . Fajne że Ci Pokazała , i dziękuję że podoba Ci się moje pismo . No ta strona Rysuj pl nie taka wielka jak Dev i Dig ale też fajna , będę tam na stałe ^^
ostatnio edytowane: 2007-12-01 18:20:34
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    30.11.2007 @14:07:50
Cześć Paulinko , zalogowałem się na Rysuj.pl
ostatnio edytowane: 2007-11-30 14:08:27
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    30.11.2007 @00:42:41
Mnie chodziło o Calą Mafię O-O ! i nie Przekazała ? _^_ . Badd Artishi ( no to Masz Paulinko specjalnie ode Mnie ) . I dobrej nocki
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    29.11.2007 @19:31:12
"BOMBA " doszła i jej nie Ukradłaś ? :D. Artishi^^Przekazała pozdrowionka ode mnie? z listu ?
ostatnio edytowane: 2007-11-29 21:16:37
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Artishi    29.11.2007 @16:28:14
Nie ładnie to tak od razu od kłamców wyzywać..
Pisz pisz.. a ja olewam dzis szkołę i mam wszystko w.... głębokim poważaniu.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    29.11.2007 @16:22:04
Mumiiinki ^^
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    29.11.2007 @01:17:38
Dziękuje najlepsiejszej psyjaciółce!
Mam nadzieje, że choć połowa tych "normalnych"życzeń się spełni, choć nad "czymś skośnym" to bym jeszcze pomyślała na Twoim miejsu, zanim to napisałaś. Tak powinno byc.. Kasio-chinka uh.
Jej..
Az się boję spojrzeć na gwiazdy. Boję się, że kiedy podniosę wzrok ich tam nie będzie.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~jjxenon    29.11.2007 @00:28:35
DOBRANOC , księżyc na noc
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    28.11.2007 @22:29:41
No nie jeżdzę _^_ , ale może zacznę niedługo jak będę bardziej znany na devie . Kasia i spiderman ! XD . Jak już pojadę to na pewno na turniej TEKKENA 5 by bronić honoru Mielca
ostatnio edytowane: 2007-11-29 00:06:48
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    28.11.2007 @22:10:58
A miałem rysować dzisiaj dalej ten nowy lineart , ale chęć oglądnięcia trzeciego spidermana byla wieksza . A filmu nie żałuję bo mi się baardzo spodobał . Mam jeszcze szklaną pułapkę 4 do obejrzenia jutro . A tak poza tym to czekam na nowego alien vs predator ( przecież trzeba ich z czegoś narysować , nie ) . Na konwenty Jeżdzisz , albo zloty mangowe ?
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Madziara89    28.11.2007 @22:09:08
no tak powiedział 'miały byc takie dwie a ich nie ma?'
iwona - 'jakas dziewczyna wychodziła ze szkoły'
filip - 'taka wysoka drobna blondynka?'
iwona - 'a niewiem'
filip- to paulina moze.
xD
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Artishi    28.11.2007 @22:04:07
Niee!!
Nie wydaje mi się.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    28.11.2007 @22:02:42
A nie powiem.
Ja wiem wszystko, a Ty nie wiesz, że ja wiem xD
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    28.11.2007 @21:58:45
A ja wiem co Ty masz xD
Haha..
No kurde toc powiadam CI że wiem o co chodzi! xD
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~jjxenon    28.11.2007 @21:57:59
No faktycznie , teraz sobie przypomniałem " to będzie Ciebie można zaatakować na dwa fronty " . A tak poza tym to co słychu ?
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Artishi    28.11.2007 @21:19:11
Wiem wiem xD Wiem wszystko xD
Mam ludzi porozstawianych po mieście
A młodej nie znam.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    28.11.2007 @20:14:59
Hi hi hi XD
A ja wszystko wiem!
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Madziara89    28.11.2007 @19:37:59
ty młoda, co na haesa nie chodzisz
dzis az sie filip pytał
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~jjxenon    27.11.2007 @20:48:23
Paulina masz konto na DEVIANCIE ?
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Artishi    25.11.2007 @13:48:29
Hi hi hi xD
Kurka.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~jjxenon    24.11.2007 @00:22:15
Artishi miała na swoim profilowym czerepniętą grę z chinką w roli głównej . Czy przypadkiem to nie to co Twój Avatar ?
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    22.11.2007 @23:06:48
Wlaśnie mi się spodobała ta gra Hinagiku , lepsza od Tekkena 5 . A i humor daje radę
ostatnio edytowane: 2007-11-22 23:08:08
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Artishi    22.11.2007 @17:03:57
Ok trzymam za słowo.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~Artishi    22.11.2007 @16:52:10
No żebyś wiedziała kurka ;p To co wpadasz jutro na sekunde?
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt